Szervezet stratégiájának kidolgozása
A szervezet küldetése alapján kidolgozzuk a szervezeti és szakterületi stratégiákat
A célok levezetése a stratégiából kiindulva
Hosszú távú tervek lebontása üzleti területekre és szakterületekre
A stratégiai tervek elérését szolgáló kritikus sikertényezők meghatározása
A stratégia megismertetését segítő kommunikációs struktúra kidolgozása
Szervezetfejlesztés
Az alap koncepcióból kiindulva a szervezeti modell kialakítása, a különböző szakterületek céljainak, egymás közötti együttműködésének meghatározására
A célok lebontásával a feladatok meghatározása, hatáskörök pontosítása, döntési szintek meghatározása
Folyamatok megszervezése, a folyamatok párhuzamosságának felismerése és megszüntetése
Szervezeti működési szabályzat kidolgozása
A munkaköri szerepek tisztázása, az elvárásokat rögzítő munkaköri specifikáció kidolgozása
Szervezeti hatékonyság növelése
Szervezet átvilágítása, a jelenlegi helyzet felmérése (folyamatok, létszám, költségek)
A működésben rejlő tartalékok feltárása, annak meghatározása, hogy miként lehet a folyamatokat racionalizálni
Változásmenedzsment
Folyamatok racionalizálása
A jelenlegi tevékenységek/folyamatok áttekintése, a nem optimális folyamatok részletes vizsgálata
Az folyamatok átfedéseinek feltárása, a párhuzamosságok feltárása
Feladatok pontos elhatárolása, feladattervek áttekintése
Döntési szintek és kompetenciák meghatározása, szabályozása
Folyamatok optimalizálása és a célok, felelősségek összehangolása
Létszámtervezés
A jelenlegi folyamatok és teljesítmények elemzése
Az szükséges létszám meghatározása a tevékenységek elemzése alapján és a működési költségek felülvizsgálata alapján
A funkciók szerinti létszámmegoszlás meghatározása
Költség-kontrolling
Költségtervezési rendszer finomítása
Tervezett, tényleges és szükséges költségek számítása
A működésben rejlő gazdaságtalanságok feltárása a költségek átláthatóságának megteremtésével a
Racionalizálási lehetőségek feltárása
A költségtudatos és felelős magatartás megteremtése
Válság- és változás tanácsadás
A változások szükségességének felismerése,
A változások generálása, a változások kommunikációja
Integrált változtatási menetrend kidolgozása,
A változást levezető átmeneti struktúra kialakítása
Emberek bevonása és ösztönzése a tervezett változások sikeres végrehajtása érdekében
A változásokkal kapcsolatos konfliktusok kezelése
A megvalósítás figyelemmel kísérése, hogy az eredmények tartós és fenntarthatóak legyenek