A kommunikációs utakat érdemes mindkét végen nyitva tartani. A bizalmas, alkalmazottak között végzett kutatások és visszajelzések kérése egy remek módszer arra, hogy kiderítsük, mit gondolnak az alkalmazottak a munkájukról, a vezetésről, vagy bármilyen egyéb tényezőről, ami a vállalatot érinti.
Egy hatékony kezdősablonunk van a felmérésre, amelyet igény szerint tudunk testre szabni attól függően, hogy mekkora vállalatról van szó, mivel foglalkozik, hány alkalmazottat foglalkoztat, mi
k a céljai és stratégiái.
Segítünk a kommunikációs stratégiák létrehozásában is, amely növeli a belső kommunikációt, a munkavállalói részvételt. Az alkalmazottak előtt mindig elmondjuk, mi a célja a felmérésnek, mire irányul, és hogy az eredményeket milyen módon fogjuk felhasználni. A felmérés után az ügyfél megkapja a teljes jelentést és elemzést, az erősségeket, gyengeségeket kielemezve, valamint egy javaslatot a következő lépéshez.